Wygodny nocleg i wyżywienie w Murzasichlu

Tegoroczną przerwę świąteczną spędziłam razem z najbliższymi w domu. Jednak, już na początku roku, gdy było wiadomo kiedy będą ferie zimowe z wyprzedzeniem wypisałam urlop w pracy, aby razem z moją rodziną wybrać się na narty, które wszyscy uwielbiamy od wielu lat.

Smaczne wyżywienie i nocleg w Murzasichlu

noclegi z wyżywieniem murzasichleFerie spędzamy w różnych miejscach, lecz w tym roku postanowiłam poszukać nowego miejsca. Chciałam, aby hotel lub willa znajdowały się w niedalekiej odległości od stoków narciarskich. Po przejrzeniu paru stron w Internecie udało mi się znaleźć odpowiednie miejsce. Jeżeli chodzi o noclegi z wyżywieniem Murzasichle było najlepszym wyborem. Znalazłam wspaniałe miejsce, które miało do zaoferowania duże i przestronne pokoje, a w cenie wynajmu znajdowały się także śniadania oraz obiadokolacje. Ta oferta bardzo mi odpowiadała i nie namyślając się długo, zarezerwowałam tygodniowy pobyt dla całej swojej rodziny. Gdy dotarliśmy na miejsce, oprócz wspaniałych widoków, zauważyliśmy ośrodek z tradycyjnymi góralskimi domkami. Całość była urządzona bardzo gustownie i z dobrym smakiem, a nasze pokoje prezentowały się bardzo estetycznie. Wewnątrz zainstalowano ogrzewanie podłogowe, w pokojach znajdowały się wygodne łóżka, nowoczesne multimedia, a także przestronne łazienki z bardzo ładnym oświetleniem. W szafach znajdował się zapas świeżej pościeli, ręczników oraz ciepłe szlafroki z motywem góralskim. Także dekoracje nawiązywały do bogatej kultury regionu. Podczas naszego pobytu mieliśmy okazję skosztować bardzo dobrych potraw serwowanych przez właścicieli ośrodka. Taki obiad po całodziennym pobycie na stoku narciarskim smakował wyśmienicie. Byliśmy niezwykle zadowoleni z pobytu i obiecaliśmy, że wrócimy w to miejsce w najbliższym czasie.

Tegoroczne ferie zimowe były bardzo udane. Razem z moją rodziną spędziłam je we wspaniałym, malowniczym miejscu, które zapewniło nam wszelkie wygody. Góry o tej porze roku są niezwykle piękne, dlatego cieszę się, że mogliśmy podziwiać cudowne widoki i cieszyć się swoim towarzystwem.