Reklama na samochodzie

Zakładając firmę w młodym wieku bardzo rzadko mamy finanse na nowy samochód firmowy. Nie ma w tym nic dziwnego, bo podczas rozkręcania firmy najważniejsze jest odpowiednie zatowarowanie. Bardzo ważna jest reklama, a tą możemy za niewielkie pieniądze umieścić na naszym starym samochodzie.

Jak zareklamować nowy biznes

oklejanie autJeśli już zdecydujemy się na umieszczenie różnego rodzaju reklam na naszym samochodzie, warto przeanalizować kilka wariantów. Wariant pierwszy to pomalowanie samochodu. Ten wariant nie należy do najtańszych i jest nieodwracalny. Znacznie lepszym rozwiązaniem może być oklejenie samochodu. Każde oklejanie aut jest procesem odwracalnym, o ile pod okleiną znajduje się oryginalny lakier, bo w przeciwnym razie zrywając po kilku latach okleinę, można usunąć ją razem z lakierem. Plusem oklejania samochodu jest fakt, że na folii, która będzie używana do oklejenia konkretnego pojazdu, można wydrukować przy pomocy plotera niemal dowolny wzór. Dzięki temu z pewnością nasz pojazd wyróżni się na ulicy. Kolejną ważną rzeczą w przypadku oklejania samochodu folią jest fakt, że można okleić tylko wybrany fragment pojazdu i nie ma tutaj znaczenia czy będzie to maska czy nawet tylna szyba naszego pojazdu. Jeśli oklejanie zlecimy profesjonaliście, to możemy być niemal pewni, że folia będzie dobrze wyglądała przez długi czas i żadne warunki atmosferyczne, czy też częste korzystanie z myjni jej nie zniszczą.

Koszty oklejenia pojazdu zazwyczaj wahają się od kilkuset złotych do nawet kilku tysięcy w zależności od stopnia skomplikowania pracy. Pewien wpływ na cenę usługi ma rodzaj wybranej folii, ponieważ z tymi lepszymi pracuje się łatwiej, ale niestety są one droższe w zakupie. Co do wyboru folii, najlepiej doradzi nam wykonawca usługi.